Xiaomi Mi

How to Flash Mi ROM in Fastboot Mode

                                           





                                                               
                                                              MIUI ROM
                                                           
                                                            miflash tool










          flashing unlock tools Mi devices - Miui

                                     Unlock Bootloader tools

                             

                   Key:  !bHOm1pzIi53dmwqloDyVQtVDK9_Vwsp3nRZpBOOcflI

                         
                                           

                                     
                                  -supported xiaomi readinfo in Recovery mode.
                               -supported xiaomi format in Recovery + EDL Mode.
                         -Support for unlock MI account for more Xiomi* models added.


                                                        Password=gsm.xrxx
                                                        
                     How To Mi Account Remove With RB Soft Tool

                             
                                                                   edl cable

                                  Image result for edl cable

                                                 Image result for edl cable
Previous
Next Post »